Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- NAPTÁR
- KÖNYV
- ÖSSZES KÖNYV
- Ritka, utolsó darabok
- SZERVES MŰVELTSÉG-Pap Gábor, Molnár V. József, Szántai Lajos...
- Elhallgatott könyvek
- Kordokumentumok akciós áron.
- Tudnom kell mert Magyar vagyok
- Egyedi-kis példányszám
- Akciós könyvek
- ŐSTÖRTÉNELEM
- NÉPRAJZ
- FILOZÓFIA
- POLITIKA
- IRODALOM
- GYEREKKÖNYVEK
- TÖRTÉNELEM
- TÉRKÉP
- Vallás
- Jobboldali gondolattár
- Kifutó,utolsó darabok jelentős engedménnyel
- Könyvek 300 Ft-ért
- ÉKSZER
- RUHÁZAT
- Nemzeti Grafika
- MAGYAR HARCOS
- HOMELAND And FAMILY-HAZA és CSALÁD
- BETYÁRSEREG
- KÉZMŰVES TERMÉKEK
- AJÁNDÉK
- Ősi " Magyar-Szkíta" medálok
- KÁRPÁTIA ZENEKAR
- ROMANTIKUS ERŐSZAK ZENEKAR
- KULCSTARTÓ,MEDÁL
- KITŰZŐ-JELVÉNY
- NYAKKENDŐTŰ
- TÁRSASJÁTÉK
- ZÁSZLÓ
- Kifutó termékek
- Nyílvesszők
- AKCIÓS TERMÉKEK
- LEÉRTÉKELT KÖNYVEK
- Trianon 100
- HANGHORDOZÓK-CD
- Folyóiratok
- HUNYADI
- Szájmaszk
Termékajánló
Partnereink
Hírek
2020.06.04
Termék részletek
Kiűzetés Egyiptomból- A kinyilatkoztatott kereszténység gyökerei -Ahmed Osman
„Egyiptomból hívtam ki az én fiamat”, olvasható az Ószövetségben, Hóseás próféta könyvében. Szent Máté pedig kijelenti, hogy ez a jövendölés a Szent Család Egyiptomból Galileába történt visszatérésében teljesedik be.
Ez az alkotás elénk tárja, hogy az ószövetségi próféták könyveinek tanúsága szerint az olyan fontosabb személyiségek, mint Ábrahám, Izsák és az egyik fia, József (akit a fáraó Egyiptom fejedelmévé tett) alapvetően egyiptomi eredetűeknek kellett lenniük. Ezen túlmenően Ahmed Osman azt is állítja, hogy a homályos ószövetségi kronológia és tényanyag, valamint a fennmaradt egyiptomi írásos emlékek összehasonlítása alapján az Ószövetség további fontos alakjai is – mint például Salamon, Dávid és Józsué – egyiptomi történelmi gyökerekkel rendelkeznek.
Nem csak ezek a főbb személyiségek és a hozzájuk kapcsolódó történetek – katonai, területi és jövendöléses – származnak a Nílus két partjáról, hanem a keresztény hit legfontosabb tanai is, úgymint az egyetlen Isten, a Szentháromság, a Mennyország hierarchiája, a halál utáni élet és a szeplőtelen fogantatás, mind egyiptomi eredetű.
Ahmed Osman amellett is meggyőző érveket sorakoztat fel, hogy maga Jézus is Egyiptomból származik. Az esszénus (ősi zsidó szekta) és a gnosztikus (megismeréssel foglalkozó) tanok buzgón támogatták a titkos egyiptomi tanítást, még a Krisztus utáni első évszázadot megelőzően. Keresztelő Szent János maga is esszénus volt, és Szent Pál apostolra nagy hatást gyakoroltak a sínai gnosztikus misztikumok, ahogy azt a galátziabekiekhez írt levelében jelzi is.
A Krisztus utáni második században az egyiptomi kultuszok, például a gnoszticizmus, valamint Ízisz és Serapis tisztelete, gond nélkül létezett egymás mellett Alexandriában, Karthágóban és még magában Rómában is. De a negyedik században Róma püspökei
Ez az alkotás elénk tárja, hogy az ószövetségi próféták könyveinek tanúsága szerint az olyan fontosabb személyiségek, mint Ábrahám, Izsák és az egyik fia, József (akit a fáraó Egyiptom fejedelmévé tett) alapvetően egyiptomi eredetűeknek kellett lenniük. Ezen túlmenően Ahmed Osman azt is állítja, hogy a homályos ószövetségi kronológia és tényanyag, valamint a fennmaradt egyiptomi írásos emlékek összehasonlítása alapján az Ószövetség további fontos alakjai is – mint például Salamon, Dávid és Józsué – egyiptomi történelmi gyökerekkel rendelkeznek.
Nem csak ezek a főbb személyiségek és a hozzájuk kapcsolódó történetek – katonai, területi és jövendöléses – származnak a Nílus két partjáról, hanem a keresztény hit legfontosabb tanai is, úgymint az egyetlen Isten, a Szentháromság, a Mennyország hierarchiája, a halál utáni élet és a szeplőtelen fogantatás, mind egyiptomi eredetű.
Ahmed Osman amellett is meggyőző érveket sorakoztat fel, hogy maga Jézus is Egyiptomból származik. Az esszénus (ősi zsidó szekta) és a gnosztikus (megismeréssel foglalkozó) tanok buzgón támogatták a titkos egyiptomi tanítást, még a Krisztus utáni első évszázadot megelőzően. Keresztelő Szent János maga is esszénus volt, és Szent Pál apostolra nagy hatást gyakoroltak a sínai gnosztikus misztikumok, ahogy azt a galátziabekiekhez írt levelében jelzi is.
A Krisztus utáni második században az egyiptomi kultuszok, például a gnoszticizmus, valamint Ízisz és Serapis tisztelete, gond nélkül létezett egymás mellett Alexandriában, Karthágóban és még magában Rómában is. De a negyedik században Róma püspökei
-
Cikkszám 927690