Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- NAPTÁR
- KÖNYV
- ÉKSZER
- RUHÁZAT
- Nemzeti Grafika
- MAGYAR HARCOS
- HOMELAND And FAMILY-HAZA és CSALÁD
- BETYÁRSEREG
- KÉZMŰVES TERMÉKEK
- KULCSTARTÓ,MEDÁL
- AJÁNDÉK
- KITŰZŐ-JELVÉNY
- Ősi " Magyar-Szkíta" medálok
- KÁRPÁTIA ZENEKAR
- ROMANTIKUS ERŐSZAK ZENEKAR
- NYAKKENDŐTŰ
- TÁRSASJÁTÉK
- ZÁSZLÓ
- Kifutó termékek
- Nyílvesszők
- AKCIÓS TERMÉKEK
- LEÉRTÉKELT KÖNYVEK
- Trianon 100
- HANGHORDOZÓK-CD
- Folyóiratok
- HUNYADI
- Szájmaszk
Termékajánló
Partnereink
Hírek
MAGYAR HARCOS
Az 1998-ban üzletben vásárolt és filmnyomott első pólóktól számítva majdnem 5 év telt el, hogy megszülessen a hazai varrodában készült magyar termék, a HARCOS.
2004 februárjában készültek el az első pulóverek, tavasszal pedig pólókkal szélesedett a paletta. A márka megszületésekor és a korai években még dominánsabban angol felirattal, WARRIOR névvel, de már ROVÁS kiegészítőkkel születtek meg a HARCOS termékek.
A márka NEM MINDENKINEK készül!
Kifejezetten réteg ruházat, amelyet hitüket, meggyőződésüket vállaló hazafiak és nem utolsó sorban a szélsőjobboldali szubkultúra tagjai hordanak utcai ruházatként.
Az évek alatt a HARCOS irányvonala nem változott, nem kötött kompromisszumot a vásárlói réteg szélesítése érdekében. A kivitelezés természetesen sokat változott, így a kezdetekben egyeduralkodó WARRIOR hímzéseket és filmnyomásokat felváltotta a rovásírás és a magyar HARCOS felirat.
A "sorsdöntőnek kikiáltott" különböző választások, az aktuálpolitika, a radikális jobboldali pártok, vagy annak tűnő formációk létrejötte, ezek tündöklése és bukása, nem elválaszthatatlan a HARCOS márkától.
Az ezredforduló után kialakuló és a 2006-2008 után szélesedő viszonteladói hálózat, a különböző nemzeti üzletek megerősödése, koncertek, fesztiválok látogató létszámának növekedése, nagyban hozzájárult a márka népszerűségéhez.
Aztán valami megváltozott.
2012 után a politikai köpönyegforgatással, az árulásokkal, a zűrzavaros identitással a HARCOS népszerűsége is váltakozóan stagnált vagy csökkent.
Szerencsére a márkának stabil rajongói tábora van.
Mint ahogy az élet más területén is, vásárlók jönnek, mennek, de az elkötelezettek maradnak.
Mi őket szeretnénk megtartani, jó minőségű ruházattal öltöztetni, pontosan és gyorsan szállítani és hitet adni, hogy ÉRDEMES ezen az úton tovább menni.